Pretty sick egentligen

Att det är så här mycket snö för första gången på hundra miljarder år. Okej, fem år åtminstone. Det är snö över julafton. Hur underbart är inte det?! Jag drömde en mardröm inatt om att snön smälte bort, hade panik när jag vaknade imorse. Sen tittade jag ut genom fönstret och såg att det var ungefär tre decimeter snö ute fortfarande. Min panik la sig.

Jag har vaknat de senaste tre dagarna kring 03.40 ungefär. Jag vet inte varför. Men exakt runt tjugo i fyra vaknar jag och det känns som om jag missat något. Jag måste ta reda på vad det är.. så här kan jag ju inte fortsätta?

Idag ska jag träffa Edith och Agnes och tjuvstarta julen. Det kommer bli jättejättejättemysigt! Vi ska åka pulka och sen ska vi dricka varm choklad och dela ut julklappar! Senare ikväll ska jag träffa Joel också, för första gången på flera veckor! Vi ska titta på How I Met Your Mother! NAJZ!

Idag är det dagen före dagen före dopparedagen! SNART ÄR DET JUUUUL!!!!

Puss Puss
Emelie

I mina ipodhögtalare just nu strömmar - Iggy Pop, "the passenger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0