Trött som en gnu

Heter det tydligen. Jag googlade. Google ljuger ALDRIG. Google är bäst.

Har ätit julmat i ca tre timmar och aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Upptäckte till min fasa att det enda varma jag kunde äta var Janssons Frestelse, så mestadels har jag tryckt i mig sill, potatis, grönsaker, ägg, räkor och allt möjligt som inte involverar kött. Jag är svinmätt. Orkade knappt någon efterrätt. Åt en liten bit kladdkaka, sög lite på en knäck och drack en kopp kaffe, and that was it.

What's up with the glögg? Det bjöds på glögg på värdshuset, du ska bjudas på glögg här hemma.. glöggen förfäljer mig.

Imorgon ska jag klä granen. Idag har jag klätt en liten minigran på mitt skrivbord. Den lyser jättefint!

Puss Puss
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0