Weekend wars - mgmt

Igår var det fekke fekke spåra spåra med highschool tema. Det var underbart. Det var en mycket givande kväll. Det var extremt intressant. Det var kul att så många hade klätt ut sig. Så här såg jag ut:



Vill påpeka att jag inte är helt omedveten om bilden faktiskt. Hursomhelst,
glömde mina nycklar hos Bea. Sov hos min underbara mormor och gick vilse i bagarmossen på väg hem.


Idag har jag hämtat mina nycklar, tittat på Skins med Inc (lila blus och röda hängslen), samt tittat på film. Det var mysigt. Jag älskar filmen "I love you man". Snarare: Jag älskar Jason Segel. Han är guden inom komedi. Han är bäst. Jag vill nästan gifta mig med Jason Segel, framtida man nummer tre?

Puss Puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: Amanda

Geek-outfiten blev ju perfekt till slut! :)



(Kommenterar för säkerhets skull, man vill ju inte få blåmärken...)

2009-12-31 @ 01:50:28
URL: http://ajsomfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0