Jag måste bara få ur mig

Hur mycket en viss person betyder för mig. Hon har funnits i mitt liv sedan hennes pojkvän presenterade oss för varandra och genast tyckte jag om henne. Men det var först när jag lärde känna henne som jag upptäckte hur underbar flickan är.

Det finns ingenting Soile Maria Nerama inte klarar av. Det finns ingenting. Hon lyckas alltid att få mitt humör upp på topp, även om det låg på botten innan. Hon lyckas verkligen att få en att känna sig speciell. Soile, du är den mest fantastiska underbaraste människa jag känner; Dig kommer jag hålla hårt i länge. Förhoppningsvis till slutet, antagligen längre. Du betyder oerhört mycket för mig. Tack för att du finns. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0