Måndagsbarn?

Jag har förr skrivit att jag är ett måndagsbarn och älskar måndagar. Jag ber om ursäkt och tar tillbaka. Måndagar? Usch. Då tycker jag bättre om tisdagar! Imorgon ska jag sova kvar hos Inc och vi ska jamma sönder! Först har vi SCP after school, och sen bär det hem mot henne och då ska vi jamma och laga matsäck inför onsdag, NICE! På onsdag blir det skidåkning på Kungsberget också, det finns mycket att se fram emot under denna vecka. Torsdag är det modekursen, Fredag är det middag hos Frida och sen är det ju helg igen. Det känns som om denna vecka kommer gå fort.. Måndagen kan få flyta förbi lite som en dimma.. nej, nu ska jag röra mig. Vi slutade för en stund sen och i lurarna sjunger Nina Simone för full hals. Wei :D Checka Forbidden Fruit med henne. Den är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0