Snel hest

Kommentera mera! Det gör mig så glad :)


Idag är det torsdag och imorse såg jag typ vårtecken. Klockan 06.45, när jag och padre åkte till tunnelbanan, var det LJUST ute. Eller okej, himlen var typ lite ljusare än vanligt i allafall! Det höjde mitt humör en hel del, och att padre tutade och svor lite åt en snigel i trafiken. Morgonstress har guld i mun, aight? ;)

Hursomhelst, idag är det modeverksamhet. NICE! Gjorde lite research igår och tittade på Hair. Jag har fått fram värsta idén till hur jag vill att min outfit ska se ut :)

Nej, vi hörs lite senare!

PUSS PUSS
EMLI

Kommentarer
Postat av: Clara

haha emil :D (modeläraren som inte kan uttala namnet emelie!)

2009-02-12 @ 19:13:52
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0