Söndag kväll, om några timmar

Lördagen var jättemysig! Jag mötte upp Dennis i stan tjugo över ett och vi drog till Sergel för att se på Australia. Den var riktigt bra, sjukt lång, men helt fantastiskt bra! Filmen började tio över två och var klar runt fem, då begav vi oss hem mot Uttran för att laga middag. Egentligen var det tänkt att vi skulle laga pasta med räkor och avokade, men så blev inte fallet då vi inte hade några räkor. Men man tager vad man haver, aight?

Middagen bestod utav en förrätt bestående av mörkt bröd stekt i olivolja, creme fraiche, lök och kaviar, (Dennis kan laga mat! :O ) och en varmrätt som var pasta med tomatsås. Jag kände mig duktig som faktiskt fick till en någorlunda god tomatsås. :) Vi åt, lyssnade på gamla LP-skivor av Stevie Wonder, tittade lite på Bruce den Allsmäktige och gick och la oss  vid tolv typ. Som den mes jag är somnade jag typ direkt, var sjukt trött!

Idag har jag mest chillat. Jag gick upp tio och lagade äggröra och kokade kaffe, buffade på Dennis som låg och sov och tittade på tv. När Dennis sedan bestämde sig för att vakna till liv såg vi på film, love actually och Tropic Thunder. Love Actually är en grym film måste jag bara säga. Det finns så grymt många scener som jag älskar i den filmen..
Sedan åkte Dennis hem vid fyra tiden typ och jag tittade på Titanic med syster. Myshelg, minst sagt!

Känner mig riktigt duktig som faktiskt har gjort en massa läsloggar också, det är sjukt jobbigt att behöva pausa i en bok efter varje femtedel för att sitta och göra en massa uppgifter om den. Men, nu är det äntligen avklarat! :D

Hoppas er helg var lika mysig som min! Nu ska jag nog gå ner och dricka lite the och sen krypa till sängs...

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh ni såg australia, det gjorde jag, Inc och Tess också! :D visst va den bra? fast jag håller med, love actually slår alla filmer ^^ <3

2009-02-15 @ 22:55:48
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: Alexandra

riktigt mysigt! :D <3

2009-02-16 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0