Tårtkalas på Ksg

NICE! 09.45 samlades hela skolan för ett viktigt möte med rektorn i foajen. Vi har haft 700 ansökningar till KSG, förra året avr det 300. 700 småfisar som så gärna vill gå på vår fantastiska skola och ta del av vår underbara ksganda. Den du! ;)

Detta skulle självklart firas. Det blev tårta i alla dess former. Prinsesstårta, gräddtårta med smaskiga hallon i och självklart vinnaren av alla tårtor: CHOKLADTÅRTA!!! Jag njöt av varje tugga. Det var niiicee :D Fast ingen var på för mitt tårtkrig.. det var lite synd :(

Nu sitter fröken Clara och är duktig, pluggar franska. Jag borde också plugga lite franska nu. Ska nog göra det. Men som avslutande mening: TÅRTA PÅ KSG ÄGER!!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ville oxå ha tårtkrig!! vart var du? :(

2009-02-19 @ 21:40:14
Postat av: incos

det var jag som postade förra kommentaren...

2009-02-19 @ 21:43:26
Postat av: a

jag ahde tråtkrig i min förra skola en gång, det äger! :D

2009-02-21 @ 18:24:47
URL: http://amlifrmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0