Dagens utan extra topping

Idag har jag verkligen bara väntat och väntat på att dagen ska ta slut. Det liksom har gått segfort. Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men segfort är ett bra ord, det har varit som i ett töcken och timmarna har varvats mellan fort och seeegt. Segfort.


Dessutom var Frajda elaking. Hon ville inte plugga med mig utan skulle träffa Soph och jag fick inte vara med. Jag menar, hallå? DDJ fick följa med men inte fröken mumma? DÅ är man elak. Men sen fick jag skuldkänslor efter att ha skällt på henne och blivit tjurig och hon blev sårad och sa förtvivlat: "Emelie! Du vet inte hur mycket jag gör för dig!"
Därför kommer denna ursäkt:

Förlåt fina Frida. Du är bäst i hela världen och jag vill inte låtsasbråka med dig med. Du är helt enkelt en fantastisk flicka och det gör mig ledsen i ögat att inte du ville prata med mig. Och btw, jag hade ingen ny hemlis till dig faktiskt.. jag lovar.

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Emelieemelieemelie! Du har nämnt mej i din blogg och jag har nu förlåtit dig! Lovar du att du inte ljuger nu då? :O



RING!!<3

2009-01-12 @ 18:24:32
Postat av: Mischa

Sv: tack! Jodå, skolan ligger iaf i mina top 3 =D

2009-01-12 @ 20:13:01
URL: http://miischas.com
Postat av: incos

hon kanske köpte present till en certain someone?

2009-01-12 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0