Det är fffr, Fika för full rulle

Jag förstår inte. Jag är helt sjukt trött. Så sjukt trött.

Hursomhelst, iförrgår sov ju DDJ, Inc, Claris och Annabanana kvar här efter middagen, och på morgonen käkade vi mysfrulle i sängen och pratade massa. Sedan drog Claris och vi låg kvar i sängen och snackade massa. Sedan drog DDJ men vi låg fortfarande kvar och babblade. Men sen tröttnade vi på att timme efter timme ligga och göra nada, så vi spelade M.I.G vilket Annabanana utklassade mig och Inc i med EN YNKA POÄNG SOM HON INTE ENS VAR VÄRD!!! (Seriöst, vem lyckas få noll poäng och sen kommer ikapp och vinner stort???) och sedan drog vi oss in mot staden. Där tittade jag och Annabanana in på Beyond retro där jag köpte två sjalar och ett skärp, miiket vackert! :)

När klockan slog 18 satt vi helt plötsligt på 60's, och snackade skit. Mycket intressant skit. ÅÅÅH, jag älskar att sitta med Frida, Inc, Annabanana, Tess och Sassa och snacka intressant skitsnack om allting. Mycket överanalyseringar också. Det är så man ska göra på 60's, komma in i lite halvdjupa flummiga snack och överanalysera intressanta och allvarliga saker. Det är grejer.

Kvart i nio hämtade jag, Inc och Tess ut biljetterna till Benjamin Buttons och sen åkte vi buss i en timme för nöjes skull, väntade i kylan på hötorget på DDJ och sen gick vi fyra på bio. Filmen var intressant, men slutet var väl lite långdraget typ. Fast den hade många intressanta karaktärer och handlingen var ju ganska intressant, fint filmad och så. Men de kunde ha skippat den sista kvarten av filmen där man mest typ sjönk in i en segfas...

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: incish

asså shit vad vi ska spöa annabanna i m.i.g. nästa gång. hands down kick her ass.

2009-01-18 @ 18:46:16
Postat av: Clara

:O:O varför ringde ni inte mig, jag ville ju se benjamin button!

2009-01-18 @ 21:59:02
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0