...

Ibland blir jag sjukt orolig över att vi ska glida isär. Jag vill aldrig aldrig aldrig förlora dig, du är den närmsta jag har. Om det är så att vi är på väg att glida isär får vi kämpa för det här. Jag vägrar ge upp dig, även om jag riskerar att bli en kardborre. Jag tänker inte ge upp, du är min bästa vän Alexandra, och du kommer ALLTID vara det.



Härmed har jag ett nytt löfte:

Jag Emelie Svensson, lovar att avsätta mer tid till Dig och Oss. Jag är mycket medveten om att jag ibland ägnat alldeles för lite tid till dig, men tro mig, du betyder så sjukt mycket för mig så jag kommer avsätta mer tid till dig. Minst två dagar i veckan, om det fungerar för dig?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det e klart jag tycker det gumman :D <3

Nu får du ta och krya på digså vi kan sesssss! :D

älskar dig <33

2009-01-03 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0