Fredag och Lördag

Fredag

Jag åkte skridskor med klassen i kungsan. NICE! Jag såg väl ut som en vilsen bambi ute på isen men kul var det!! Träffade på min madre och gullmonstret också, Max har precis lärt sig åka men är typ hundrafemtio gånger bättre än vad jag är. Jag var bara pinsam. MEN, det finns värre. Jag och Marcus gjorde en liten dans ute på isen (eller, vi åkte fort som sjutton in i varandra av misstag och snurrade runt när vi försökte att inte ramla. Sen gjorde vi det igen för att det var kul) och jag fick snålskjuts av inc, gjorde sparris och bollar med soph och köttbullen rakt in i en folkmassa. Sen ramlade jag, gick och grät lite hos madre och fick en apelsin av gullmonstret och sen var allt bra igen.
    Sen var det time for me and Inc to roll to the KSG för att ha ett väldigt viktigt möte med Seven Car Pile. Jag träffade Gustav och Adam för första gången och jag känner att det här kommer att bli sjukt bra! Gustav hade någon askass svensk b-film som hette Blåbärskriget på sin Ipod som jag satt och garvade åt ett tag, men sen snackade vi mest musik och sånt. Det känns riktigt skönt att veta att vi har ett fullständigt band nu som kommer att låta grymt bra när vi spelar. Seriöst, jag har en goodfeeling om det här...

När vi hade chillat med våra gitarrister drog jag och Inc till Picolina där AnnaBanana, Frajda, Soph och DDJ satt och fikade. Där satt vi i någon timme och snackade om allt mellan himmel och jord och det enda jag kunde tänka på var att soph är så galet brun att jag blir avundsjuk! JAG SKA SPREJA MIG OCH SOLA MIG BRUN SÅ JAG KOMMER IKAPP!! Seriöst, det är orättvist att du reser till Florida och lämnar oss ensamma att plågas av din frånvaro och sen kommer du hem och är så där fint gyllenbrun som en bränd pepparkaka medan jag var typ blekare när jag kom hem från Thailand. Vissa har det där pigmentet liksom, Soph har dubbelt av det verkar det som. Men jag är glad att du är hemma iaf, dr.phil. Jag har saknat dig som en tok!

Efter det drog jag och Inc hem till hennes grymma lägenhet på repslagargatan (HON HAR UTSIKT ÖVER SÖDRA LATIN OCH VÄRLDENS COOLASTE FÖRÄLDRAR!!!) och där lagade vi pasta med tomatsås och pesto och efter att jag hade spillt lite på hennes duk och vi hade snackat lite satte vi oss och jammade totalt. Shiisez, Vi är grymma ingrid! Vi skrev en låt som endast vår "manager" DDJ har fått höra än så länge och trots att den behöver finputsas en del så har den stor potential att bli hur bra som helst! Sen kom DDJ över och jag krossade dem båda i risk. Men innan dess hann vi med att lyssna på grymma gamla godingar till låtar och att gå på utflykt på söder. Eller ja, det var promenad med chips där jag sprang i förväg för att titta in i en massa butiker som jag skulle vilja jobba i..

Sen slaggade jag hos Inc halv fyra och väcktes kvart i åtta av ett jävla godmorgon sms från Clara! Seriöst, inte okej! Fast jag tycker om dig mycket mycket iaf :) <3



Lördag

Jag har gått promenad från Hågelby till Ica Maxi i Alby med la familia. det var riktigt nice! Ikväll väntar typ filmmys och jag hoppas på att få träffa Mac som jag inte sett på hundrafemtiomiljarderstriljarders år.. :(

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Clara

hahah vad bra att du vaknade! du sa ju att du ville ha ett morgon-sms ^^

2009-01-11 @ 21:47:13
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0