HAHA!

Idag var det måndag. Härliga måndagar! Eller är det härliga måndagar egentligen?
Jag som trodde jag var måndagsbarn när jag satt på tunnelbanan från alby tjugo i sju imorse, kom på att jag kunde åka och möta Ferdinand (YES FRIDA! NU har jag det perfekta smeknamnet på dig;) ) i rizzneee och åka så. Ja, jag var vid Rissne tio i åtta. Mysigt mysigt, tunnelbana i ungefär en timme. Nej men det var mysigt. OCh chauffören hälsade alla godmorgon och välkomna på tåget, önskade bra dag och allt. Måndagsbarn fram till efter lunch. Bluhuä..

Nej, men efter skolan (Som ändå var helt okej, jag menar det är trots allt KSG vi pratar om) fikade jag lite med DDJ och Maks Fikån på Waynes. Drack kaffe och åt scones :D Sen fick jag ett mystiskt samtal från en anonym person som tipsade mig om en blogg hon/han hittat: tullingegymnasium.blogg.se

Herregud, jag har aldrig garvat så mycket! Tänker definitivt följa den bloggen :D Hihi, det kanske bara jag tycker iofs, eftersom jag vet vilka det är som bloggen handlar om ;) My neighbourhood yao ;)

Sen rörde jag och Maks oss hemåt på tåget mot söder om söder, han åker visserligen söder om söder om söder om söder och bort långt långt bort. Maks bor i landet ingenstans. Landet. Mellan Gnesta och södertälje. Shizez! Grabben har tålamod som orkar åka varje morgon..

Nu har jag precis städat rummet och tänkte chilla lite med min gamle vän Tom Petty i öronen. Hoppas ni får en myspyskväll ni med, även om ni inte har lyxen att gå på KSG och börjar tio imorgonbitti :)

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0