MIN LYCKA ÄR TOTAL!!!!!

JAG SKA PÅ HULTSFRED MED INCALINCA OCH KANSKE SOPHIE!!!!!! (Bäst att det gick att jag fick jobba nu bara Inc, annars dör du en långsam och PLÅGSAM död under min uppsikt, även om vi skulle få jordens skönaste barn ihop..)


Min lycka är total och det finns inget som kan toppa det här tror jag. Jag gjorde till och med en glädjedans i köket som madre bad mig upprepa så att hon kunde få skratta åt mig lite.. hursomhelst, budskapet med dansen var enkelt: JAG SKA PÅ HULTSFRED OCH INGET KAN STOPPA MIG!!! JAG SKA PÅ HULTSFRED MED VÄRLDENS COOLASTE INGRID OCH INGET KOMMER TOPPA DET HÄR!!!!


Möjligtvis resan till Grekland med Alux också, de ligger liksom på samma nivå...

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: inc

it sounds like a plan :D

2009-01-09 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0