Nu var det löst.

Det känns som om 2009 kommer bli ettt problemlösarår, vi kan klara vadsomhelst. Hur känns det? Smaka på det, rulla orden med tungan ett slag, vi kan klara    vad   som   helst.


Jag pratade med alexandra och vi kom fram till en superidé. Kanske den bästa vi haft. Eller tja, vi har haft en del briljanta idéer jag och min bästa vän under våra snart sju år tillsammans. Det är en hel del vi har gått igenom och under dessa år ploppar många idéer upp i skallen, de flesta är genomkorkade och knasiga men sånt hör till när man växer upp tillsammans, och en del är faktiskt riktigt riktigt bra. Hursomhelst, here is the plan:

Under Juli månad 2009 (det är i år kom jag på.. lever fortfarande kvar lite i 2008) ska vi åka till Greklandet eller något annat stackars land och göra staden osäker 4 sure. Vi tar med oss våra absolut nära och kära och relativt nära och kära också kanske och åker en hel bunt, våldgästar och härjar, steker och badar, lever livet och skapar legender och minnen och har allmänt roligt. Det blir två underbara veckor. Det ska bli två helt underbara veckor.



Nu är det bara att prata lite med mina älskade ksgkungar och så kirra jobb så man har en inkomst att grunda på. Sedan är det klart! Hur låter det min käre vän? Smaka på det, rulla orden med tungan ett slag, vi kan klara  vad   som   helst.

Som ett tecken från ovan kom Jack Johnsons låt better together upp i min Ipod också. Det här grejar vi. Starta bilen och tuta för allmänhetens trygghet, för nu kör vi som dårar.

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer
Postat av: incococoa

4 shua. borde oxå kirra jobb. uh. oh well. hehe.

2009-01-07 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0