Gårdagens strapatser

Igår träffade jag Sophie och Jenny i Rönninge centrum och vi drog hem till Simon. Det var en sjujävla trevlig kväll med massa dans och bra musik och allt möjligt trevligt! Tyvärr klämde jag min fot i en utfällbar stol, den var lite blå när jag tittade på den imorse.. men men! Vi hade det väldigt trevligt i alla fall!

Gud vad jag känner att jag inte har någon ork att skriva idag egentligen.. Sophie och Jenny sov kvar här och vi trängdes ihop i min säng. Big mistake. Jag har sovit på en yta som är ca 3 decimeter bred hela natten för att Jenny ska hålla på och puta med sin rumpa hela natten lång. Men, jag har spenderat större delen av dagen hittills med att chilla i sängen och läsa istället.

Är av någon anledning galet sugen på att dra och träna idag igen, det måste vara något fel på mig.. eller hur? :S Igår sprang jag inne på Friskis och Svettis och idag känner jag för att göra detsamma, bara för att få bort den fruktansvärda träningsvärken som spridit sig från låren upp till ryggen. Hur lyckas man?

Bjuder på lite Kings of Leon medan jag funderar på om jag ska promenera ner till centrum och köpa mig en ansiktsmask eller något annat mysigt. Jag vill ha en mysdag idag helt enkelt! Fint väder också, Tummen upp på den!

Puss Puss
Emelie



Jag var bara tvungen att slänga in den här bilden också.. den var galet söt tycker jag nämligen!

Kommentarer
Postat av: jenny

klaga inte på min rumpa!

2009-07-25 @ 15:58:39
URL: http://jennyke.blogg.se/
Postat av: inc

klaga inte pa jennys rumpa

2009-07-28 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0