Hemma efter en hel dags äventyr

Intervjun gick bra! Vi hade som en grupp intervju där vi var tre grupper om fyra som fick sitta och prata med varandra och Fredrik som intervjuade oss. Sen hämtade min madre upp mig och vi åkte hem, andades litegrann medan isabelle kom hem och sen var det hopp in i bilen och iväg till Heron City. Där såg jag för andra gången Harry Potter och halvblodsprinsen. Den är så galet bra.. kan inte sluta skratta, hoppa till eller känna medlidande så fort jag ser den.. även om jag har sett den innan var den lika bra nu med!

Nu ska jag städa, imorgon kommer städerskan och då måste allt tydligen vara undanplockat? :S

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0