Ishlopishlo!

Igår var det en extremt härlig dag!

Jag träffade Jocke och vi åkte in till Pride festivalen. Först stod vi i gallerian och väntade på biljetter, men det visade sig vara fel kö så biljetterna köptes i kungsträdgården, sen gick vi tillbaka till gallerian för att få banden. Krångel krångel! Men sen var vi på g! Vi satt i kulturhuset och lyssnade på folk som diskuterade, det var väl inte så jättekul förutom att vi hamnade i samma grupp som Sandra Dahlén som är författare till en massa sexböcker! Den du!

Vi lyssnade på frågestund om strap-on-sex, vi gick på konstutställning och kände oss vuxna och sofistikerade och vi tråkades ut så vi drog till Pride Park istället, den var i Tantolunden! Där såg vi en galet snygg kille som sålde toplesstofflor. Vi bestämde att toplesstoffelkillen var det ultimata av snygghet och gick in och ritade självporträtt som knappast ens kom i närheten av toplesstoffelkillen. Efter mycket skratt under Nour El-refais stand up komik och spanade på hbt:are som jag hoppades skulle vara smyghetero samt dans och sång till Shlager-kvällen så begav vi oss hemåt.

Hemma tittade jag och familjen på Kenny Starfighter. Sjukt rolig film! ISHLOPISHLO!!
Nu ska jag övertala madre att hjälpa mig färga håret och sen kanske det blir utgång!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0