En helt vanlig torsdag!

Idag var en trevlig dag. Vi gjorde utvärderingar i skolan. Trist men nödvändigt förmodligen. Och så tränade jag och Maks på låten inför imorgon. Kris joinar också vilket är nice! Time after Time står på menyn. Inte Lauper verision utan Cassidy verisionen!

Efter det åkte jag hem till Dennis och tittade på tv lite och myste. Sen åt vi spaghetti och han nördade sig lite med tvspel. Fast det är ganska kul med GTA 4. I alla fall att slå ner folk med basebollträn  och sno bilar och köra på fetaste biljakten från polisen samtidigt som man slänger granater och sjuter vilt kring sig. Tycker Dennis i alla fall.

Efter det gick vi ut och gick en promenad vilket var jättemysigt! Från att ha varit sjukt trist väder imorse med i princip tunga regnmoln och kyla så blev det varmt och soligt på kvällen! Vi gick längs staden i mer än en timme och tittade på folk och gick in och läste böcker i bokhandeln. Jag är typ kär i kokböcker.. Och Gordon Ramsey är väldigt rynkig.

Sen åkte jag hem med madre och åt 5 kronors nudlar och nu ska jag snart gå och lägga mig för att orka upp imorgon och fixa håret.. Det tar tid att fixa och få styr på ett skatbo som mitt hår ska jag säga dig! Dessutom ska vi ut och käka på Fridays imorgon kväll för att fira sommarlovet och det ser jag fram emot mycket mycket!

Okej, jag ber om ursäkt för det hemskt tråkiga inlägget, nu har ni fått reda på mina jättetråkiga sidor också..

PUSS PUSS
Emelie som inte kan vänta till lovet imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0