Fred och Kärlek åt alla i Borlänge

Åtta dagar. Så långt är det kvar. Eller låt mig säga det på ett annat vis, åtta ynka futtiga minimala jättesnabba dagar kvar tills jag och tjejerna upplever Fred och Kärlek på hög nivå i ett tält på en campingplats i stekande sol/ösande regn/växlande molnighet i ett töcken av våtservetter, musik och barnmat som föda. Jag har aldrig längtat mer till att inte få chansen till en lång och riktig dusch på en vecka än jag gör just nu. Men jag måste köpa waferers innan för mina är borta.. tyvärr :(


Sen blir det till att bunkra upp med Barnmat, Sovsäckar, Liggunderlag och så lite saker som möjligt utöver det när vi beger oss upp till Borlänge med Swebus. Det kommer bli ni-hi-ice! Miss Li, Lykke Li, Hoffmaestro, Parken, Lars Winnerbäck, A Camp, Mötley Crüe, Backyard Babies, Mando Diao, The Sounds, Babyshambles, Hello Saferide, Håkan Hellström, Keane, Kleerup, Melody Club, Pete Doherty, Promoe, Sugarplum Fairy, The Kooks, Thåström och Timbuktu! Jag kommer ha ångest över att välja när artisterna står på olika scener.. herregud vilken ångest jag kommer ha...

Nu får ni ett smakprov av Hoffmaestro till senare! Känner ni igen han som sjunger kan det bero på att han spelar Hoffe i Stockholm Boogie!

Puss Puss
Emelie

Hoffmaestro - Young dad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0