Jag saknar verkligen 90-talet

Kommer du ihåg kassett böckerna? "När du hör den här melodin... *drrrringpling* ... Då vet du att det är dags att vända blad"

Eller Gogo's, glaskulor och dankar, de första pokémon, feerbies, turtles eller pog's korten?

Eller kanske var du som jag och samlade hockeykort? Jag var kungen över hockeykorten, eller okej, drottningen.

Hanson Brothers, Spice Girls och Backstreet Boys. Jag var helt såld på Bryan i Backstreet Boys och ville vara precis som Melanie B i Spice Girls..

Magtröjorna.. byxkjolar och allt möjligt påfund.. Eller alla tidiga morgnar man gick upp för att vara bänkad framför tv:n klockan sex och titta på Batman, Spiderman, Scooby Doo och alla andra tecknade serier.. jag menar, tecknat var bättre förr!

Tamagochiboomen, iglooglassarna, Solero shots, Årtiondet då Pulp Fiction kom, Inlines var sjukt populärt, "KP" och "Okej", Mountainbikes och CD-skivor, VHS.. Disneyfilmerna..

Eller alla hundra miljarder galet bra tv-serier som kom?
- Vänner
- Seinfeldt
- Glamour
- Ally McBeal
- Ensamma hemma
- Förhäxad
- Dawsons Creek
- Fullt hus

Jag har hela veckan haft nostalgitripp efter nostalgitripp. Börjat lyssna sjukt mycket på artister som A Tribe Called Quest och andra nittiotals superstjärnor.. Jag antar att jag saknar nittiotalet så galet mycket. Back in the days!


Gissa vem?

Puss Puss
Emeie

Kommentarer
Postat av: incococs

För att citera lady sov: those were the days i will never forget those were the days i can never regret.

2009-06-05 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0