Medan du sov

Igår var jag ute hos någon som hette Skogis (Wiktor var det riktiga namnet!) borta i Rönninge. Simon och Joel hade bjudit in mig och det var riktigt trevligt faktiskt! Träffade några bekanta ansikten och många nya, fast jag kände mig lite odd då jag var ensam flicka bland en massa pojkar. Men tro mig, kvällen var riktigt lyckad ändå! Jag bevittnade en hel del intressanta grejer, bland annat live gay porr ( med kläder på) av några trevliga pojkar vid namn Matte och David. En annan mycket underhållande grej var att titta på när de skulle dansa, speciellt till A-ha - Take on me. Tänk pojkband och duracellkaniner och du är inne på ungefär rätt spår!


Har kommit fram till att jag saknar Dennis ganska mycket.. väldigt mycket faktiskt. :( Det är lite tråkigt att inte kunna prata med honom eller att vi inte kommer ses förens jag kommer hem från peace.. :(

Funderar på att ta lite jordgubbar och grädde! Har typ levt av det de senaste dagarna.. sjukt gott!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0