Peace and love, fred och kärlek

Idag åker jag. Om två timmar är jag på g. Då är jag på väg härifrån för att leva i leran i en vecka. Med sjukt bra musik konstant och omgiven av glada människor. Jag längtar så sjukt mycket! Det kommer bli galet nice!!!

Men, med solsken kommer regn (?) och därför har jag även en trist nyhet, kommer inte kunna blogga under min peace vecka... Däremot ska jag försöka återberätta den så gott  jag kan när jag kommer hem! :D






Måste dessutom slänga in en bild på en askonstig grej jag såg idag! Trimgel?



Nej! Nu ska jag kila iväg!
Puss Puss
Emelie



Kommentarer
Postat av: Clara

Ha det BÄST!!! :D <3

2009-06-23 @ 11:21:42
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0