Bonsoir mon cheri

Jag har haft världens bästaste helg. Och då skojar jag inte någonstans.

Fredag - Simmade med skolan och sen bar det iväg till Fejm för sista föreställningen av Barbie Babuschka. Folk tittade lite konstigt på mig på tunnelbanan och pendeltåget när jag satt i fullt teatersmink, men men. That's life!
Föreställningen gick superduperbra! PLUS att Dennis, Frida, Maks fikån, Annabanana och Möllenhoff tittade vilket gjorde det hela ännu roligare! :) Sen åkte vi alla ner till centrum och droppade Möllenhoff, Maks och Annabanana och sen åkte vi och köpte pizza. Det var mycket mysigt att dela säng med både Frida och Dennis, men det tyckte nog inte Frida eftersom att hon blev skrämd av Dennis när han åt halstabletter och vi tog lite på henne med händerna i mörkret. Men mysigt iallafall!

Lördag - Åt mysfrukost i sängen med mina sovgäster och sen fick Frida för sig att börja platta Dennis hår. För er som inte visste har Dennis afro, vilket i plattat tillstånd var mycket intressant att titta på. Jag hjälpte tillså gott jag kunde och vid kämpade för att få det rakt och fint, det blev varken rakt eller fint. Men kul var det! :)

På eftermiddagen åkte Dennis hem och Frida till Maks ute på landet och jag begav mig till Mac. Vi chillade lite hos honom och funderade på hur vi skulle ta oss till Oscar då bussen hade gått. Men Poff så kom lösningen in genom dörren i form av Macs padre. Han skjutsade ut oss till landet där Oscar bor, vi åkte vilse lite men kom till sist rätt. Där hade vi en sjukt trevlig och nice kväll innan mac åkte hem. Men jag stannade och umgicks med folk jag inte träffat på år och dagar. Oscar fick fina presenter, ett par rosa happy birthday glasögon, en drinkbok samt en uppblåsbar barbara vid namn Svetlana. Det blev en hård kväll för Svetlana, sist jag såg henne låg hon utpyst på golvet däckad.

Vi lekte lite skattjakt och gömde Emils cigaretter och efter ett par timmar drog nästan alla utom typ jag och nio pers till som drog upp och sov kvar hos Oscar.

Söndag - Vaknade stel i ryggen av att ha sovit på en soffa under natten. Men jag klagar inte, det var varmt i alla fall! Dessutom fick vi alla frukost som var nybakade scones, nybryggt kaffe och the av Oscars madre och sen fick jag skjuts hem av Emil och Victor. Idag har jag sen fikat i gamla stan med madre, padre och monstret och sen har vi jagat efter en snygg tavla som vi hittade i Nacka Forum (Btw, världens snyggaste galleria?!). Sen var det tänkt att vi skulle se Kenny Begins, men man var tvungen att vara sju och det ville inte monstret låtsas vara. Även om det bara är tre månader kvar tills han blir sju. -,-

Nu har jag pluggat lite franska och imorgon fyller Dennis år. Vi ska sjunga i gospelkör för honom i skolan, om jag får bestämma!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0