Den nittonde mars tvåtusennio

Dagens, med lite extra topping sådär. Aight?

Vi började dagen med att äta frukost, eller jag åt frukost och Dennis försökte äta ägg som jag kokat till honom, men de var alldeles för lösa.. fail..

Sedan åkte vi till centralen och därefter mot västerhaninge och klev av i Jordbro. Vi gick ca 107 meter innan vi satte foten innanför Coca Cola fabrikens stängda dörrar. Där fick hela s1a lära sig om att det inte alls var kokain i colan (Men skulle dom erkänna om det någonsin varit så?) och hur många flaskor en maskin tillverkade i sekunden. 28 stycken.

Sen satte vi fart mot nästa byggnad där vi fick dricka hur mycket läsk vi ville i fem minuter och typ tävla mot varandra. Jag, Helin, Stina, Sophie, Dennis och Carolina hamnade i samma lag och vi ägde skiten ur alla tills finalen. Innan finalen var det paus med läskdrickande och taktiksnack, och jag tryckte ned det gula laget som sjutton då dem låg sist. Frida kollade surt och besviket på mig när jag sa att deras lag aldrig skulle vinna.. Sen gick finalen igång igen, och tror du inte gula laget vann iaf? Förnedring på hög nivå..

Väl i skolan sen var det typ mentorsråd och lunch, sen slutade vi. Då åkte jag först till madre för att få en underskrift till ett papper i skolan och sen träffade jag Tobbe, Krelle och Jameel en stund. Jag och Krelle kollade in sjukt snygga kläder på Topshop och Beyond Retro medan Tobbe och Jameel kollade in klockor (?) i hundra år. Sen drog jag till Nybergs konditori där Dennis och Frida satt och fikade och efter det rörde sig jag och Dennis hem till honom.

Jag är nu sjukt mätt efter att ha lagat fylld pasta med soltorkade tomater och mozzarella med citron och vitlökssås. Förvånade mig själv med att det blev gott!! :O :)

Nu ska jag mysa lite med Dennis, vi firar två månader idag! yei :D

Puss Puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Vad hände med ärtorna?

2009-03-19 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0