Helg

Fredag: Spenderades oroandes (helt i onödan jävla asshole) ute på landet med Frida och Maks. Det var riktigt mysigt i alla fall! Vi fick egna kossor av maks, fridas heter romeo (HON SNODDE MITT FRAMTIDA BARNS NAMN!) och min heter Blenda. Dom är mysiga kåzzår! :D
Vi åt mycket god paj och hade väldigt trevligt, många djupa och ickedjupa samtal om allt mellan egna erfarnheter och åsikter till typ ingenting :p

Lördag: Åker hem från landet och ingenstans med Frida och chillar hemma ett par timmar. Sen ringe Tobbe och undrar om jag ville fika, så jag åkte in till staden och träffade tobbe och krelle och vi fikade på waynes coffe. Det var mycket mysigt, och sen hände det grejer! Tobbe fick höra av sin madre att det pågick en vernisagge på gamla brogatan så vi drog dit. Det var vi och ett par ungdomar till och sen var det typ 30st 40+are! Alla var sjukt nice! Det kändes dock som vi var lite missplacerade bland alla snyggkläder medan vi gick runt i chillkläder :p Jag hade liksom en grå stickad långtröja, jeans och uggs medan folk gick omkring uppklädda.. haha:p Sen mötte vi Dennis en snabbis på 60s men jagvar lite sur på han fortfarande så vi drog tillbaka till vernissagen och sen kom de dit istället. efter ett par timmar bland finfolket, nya klädkollektioner och liveband hände det mest otroliga. Vi åkte limosin! Till en "fest" i bromma. Men seriöst, vi åkte limosin kring stureplan och odenpan till bromma. Jag kände mig fett lyxig! :D :D
Sen sov jag, dennis, joel och tobbe hos krelle.

Söndag: Vaknade av en jättejobbig signal från joels mobil tio i elva typ. Bajssignal. Dessutom var det pissvarmt under täcket och jag svettades som en gris. Så jag öppnade ett fönster och möttes av kyrkklockor! Det var inte nice direkt på morgonen kan jag ju säga. Lyckades somna om och vaknade av håkan hellströms ramlar från min mobil tjugo i ett. Det var min madre. Hon påminde mig om att jag skulle sitta barnvakt till Gudmors son idag sen. Jag klev upp eftersamtalet och klädde på mig och väckte Tobbe och Krelle och Dennis. Sen gick vi och handlade bröd och läsk och åt frukost och sen skyndade jag iväg till karlberg för att barnvakta. Det var jättemysigt! Runt halv sex kom Gudmors föräldrar in i lägenheten och Gudmors padre förde följande konversation med mig:

Gudmors padre: Emelie, vill du ha lite mousserande vin?
Jag: Nej tack, det är bra!
tre minute går..
GP: Vill du ha lite mousserande vin emelie?
J: nej tack, det är bra för min del! :)
tre minuter går..
GP: Emelie, vill du ha vin?
J: Nej det är bra! :)
Gp häller ändå upp ett glas och ger mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra så jag dricker mousserande vin och äter jordnötter. Sen var jag lite snurrig när jag gick ut till madres bil :p Hon har btw blivit påkörd! :(

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0