Jag tar tillbaka mitt hemska yttrande

Förlåt mig allmänheten, Alexandra, Frida och Clara. Jag vet inte vad som flög i mig. Det blev en kort paus...
Jag märkte helt enkelt att jag inte kan leva utan min blogg. Fick mitt enorma bloggsug tillbaka för ca tre timmar sen. Det går inte. Det är mitt starkaste beroende. Jag kommer nog aldrig kunna ta en två veckors paus! :O


Idag var jag runt odenplan och sökte jobb som en galning. Eller okej, på fyra ställen. Följde med Claris när hon skulle titta på skorisar och hon fick tappert hänga med in i varje butik (av de fyra jag satte min fot i). Sökte först på myrorna och har även dragit iväg ett mejl till stackarna (Hahahaha, fattar ni? :D) och sedan på indiska. Efter det begav vi oss till en liten mysig antikaffär som luktade lite gräddsås ungefär. Där mötte jag en väldigt udda figur. Damen som ägde butiken var ca 70 år gammal och mycket trevlig. Vi samtalade i ungefär en halvtimme där jag yttrade ca tre fyra meningar och hon skötte resten. Hon berättade för mig om sin livshistoria. Den var mycket intressant. Hon hade gått från att vara en arbetslös, bostadslös, manslös, barnalös, fattig 35 åring till en miljonär och som ägde sin lilla antikaffär. Det var väldigt intressant faktiskt! Själva butiken var väldigt liten (28kvm) och full av prylar överallt!

Efter det intressanta besöket på antikbutiken gick vi och tittade på Claras efterlängtade skor, men fröken kunde icke bestämma sig om hon ville ha dem eller ett par andra så vi lämnade butiken tomhänta. Därefter följde ett kort besök på Waynes Coffe där jag erbjöd mina tjänster till en översminkad betch. Sen åkte Clara hem och jag till Kista och hem med madre.

Hemma åt vi våfflor. Vi vet inte om det är våffeldagen, men om det inte är det åt vi våfflor för att jag fick VG (!!!!!) på mitt franskaprov!

Nyss har jag fått höra från min syster att jag inte längre är en del av familjen. Hon tycker jag aldrig är hemma och umgås med familjen. Det svider i hjärtat. Trodde du var mitt blod...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

I AM YOUR BLOOD!

ne, skoja. Men vafan, du får ju alltid komma till min familj om du har lust (a) <3333

2009-03-10 @ 10:38:56
Postat av: Anonym

Ursäkt godtagen. Våffeldagen är den 25 mars!

2009-03-10 @ 20:04:36
Postat av: Frida

Glömde fylla i namnet, jag ber om ursäkt.

2009-03-10 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0