Premiär på Barbie Babuschka

Salut mes amis!

Igår var det läskigt. Fick värsta magsjukeincidenten och sprang upp och spydde i går natt.. la mig på soffan för inte smitta Dennis men sen blev det ensamt så jag la mig lite på kanten av sängen istället. På morgonen vaknade jag av en puss på pannan och sen gick Dennis till skolan. Jag hade pratat med madre och hon kom och hämtade mig vid halv ett, sen när jag kom hem lade jag mig i sängen och sov som en stock hela dagen. Jag har inte spyttt någon mer sen igårmorse och jag hoppas jag inte gör det något mer nu.. det är ju premiär idag! Ska käka ris och kokt fisk idag typ.. det är det jag vågar äta..


Men men, förhoppningsvis håller jag mig frisk och får vara med på världens bästa premiär av världens bästa cabaré!! Barbie Babuschka kommer bli så otroligt bra! Jag ser verkligen fram emot det!! :) Och nu är det slutsålt till alla föreställningarna också.. det blir spännande.. Så, håll tummarna för att jag får behålla all mat idag!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0