Sådärja!

Nu är jag bosatt hos Dennis på gärdet under en hel vecka. Mycket mysigt! Igår åt vi jättegod middag, quornfiléer i tomatsås med spagetti. Sen tittade jag lite på a beautiful mind medan han läste tarantinos nya manus och pluggade naturkunskap, och efter filmen satt jag typ och sydde. Det var som ett sånt där moment man känner sig som en gammal tant typ. Sitter och syr en kjol i vardagsrummet liksom. Men jag måste bli klar med klänningen, jag kommer nämligen inte kunna vara med på modekursen på fredag, jag har genrep inför Barbie Babuschka. På lördag är det äntligen premiär!! Jag längtar galet!! Det kommer bli sjuk  grymt!



Kom gärna förbi och titta! :)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0