Godmorgon världen

JAG ÅKER TILL BRIGHTON SNART! Med mig drar jag min underbara klass, en hel hög med fantastiska människor. Men det som kommer göra resan fulländad är följande:

- Jag SKA nattbada/bara bada i engelska kanalen. Inc var på. Sådeså.
- Japansk wok vid piren (tips från fröken Sonja Arfoui)
- Ska bo med världens bästa Annabanana! (Vi ska dela garderob, för hon har finare kläder än mig.)
- Brighton festivalen?
- Jag behöver inte, till skillnad från exempelvis Frida och Victor, vara utan min fina pojkvän. (Det är bra att gå i samma klass känner jag)
- Shopping i L to the O to the N to the D to the O to the N!!!
- En vecka med fantastiska människor som Frida, Sophie, Dennis, Anna, Ingrid, Bella osv kan inte bli fel. Eller hur?




JAG LÄNGTAAAAR!!!!!
Åker på Söndag. Please do not call me while I'm gone. Ni får ringa och smsa söndagen den 17e efter klockan 22.00.

Nu ska jag göra klart en läslogg, efter det skall jag packa min väska eftersom jag icke haver tid till detta vid något senare tillfälle!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

festivalen är 18år :((( (ursäkta att min första kommentar på ett tag blir party-pooper)

2009-05-07 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0