Home again

Jag har kommit på mig själv med att använda engelska ord istället för svenska ibland nu, i alla fall denna kväll. Biverkning från Brightonresa. Men, jag orkar inte skriva ned hela min resa just nu utan gör det imorgon och under veckan. Mycket har hänt nämligen, tro mig. En sak jag kan säga just nu:

Jag vill åka tillbaka till Brighton. Jag bosätta mig i Brighton. Jag vill bo hos familjen Ashby igen. Jag saknar england redan.




Five min later:

Jag vill även tillägga att jag har världens sötaste pojkvän, även om han var jättetråkig på flyget hem och bara läste, plus att jag har världen underbaraste vänner. De är fantastiska.

Lite suck up från min sida för idag bara :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0