Min Mami är hemma!!

Efter att ha varit i kina i en vecka kom min mami äntligen hem! Med sig hem hade hon en underbar kappa i röd ull från MaxMara som jag lovar att visa vid ett senare tillfälle, exempelvis imorgon, en parfym från chanel som heter Eua Fraîche (Fräscht vatten!), en coldplay skiva och en massa underbara tesorter och två koppar med en svart drake på som vid varm temperatur (alltså när man häller i tevatten i koppen) byter färg till röd och blå! Jag är i extas, men mest för att min mami är hemma igen!

Nu MÅSTE jag verkligen skriva läsloggar. Ska ha gjort fem stycken till på Onsdag. Har gjort... noll.

Puss Puss
EMELIE

Kommentarer
Postat av: edith

ooh va fina saker! jag var nära att köpa en sån mugg i NY men jag köpte gympabyxor istället x)

2009-11-29 @ 22:42:13
URL: http://thefirstedot.blogg.se/
Postat av: Jenny

GUUUD VAD JAG INTE SAKNAR LASLOGGARNA!!!! HAH!

hur ar det med min emelie? <3<3<3

2009-12-01 @ 15:56:48
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0