Snart kommer ännu en fullspäckad helg.

Och jag ser fram emot stressen? Knas.

Fredag (imorgon) är det genrep direkt efter skolan 16-22. Därefter ska jag fly iväg till ett glöggparty och mysa. Det blir riktigt trevligt, då det är i mycket gott sällskap!

Lördag har Fejms Jubileumsshow premiär! Systrarna och duon Blåsjö (Edith och Agnes) kommer och tittar när vi gör bort oss/kickar ass totalt och det kommer säkert bli trevligt! Det kommer i varje fall vara galet kul hur det än slutar!

Söndag ska jag jobba jobba jooobba! Från klockan 13 - 16 ska jag måla vattenfärgsteckningar med damer och herrar i åldern 78 - 99! Vi ska lyssna på trevlig musik och mysa. Lite avkoppling i stressen. Sen ska jag träffa Joel efter jobbet och titta på How I met Your mother! Det blir skoj! Och så ska jag försöka hinna med lite plugg här också. Typ läsloggar i engelskan som ska vara klara på onsdag.. dags att börja?

Nu ska jag sova för jag är trött!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

sv: oh tack du är alltid lika gullig x) <3

Woho helgtagg! och du lär ju kicka some butt på lördag :D

2009-11-26 @ 22:30:33
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0