Efterlängtade Höstlov

Igår var mycket trevligt. I skolan lekte vi sexualupplysare, bilmontörer, juridikstuderande och poliser, sen sprang vi iväg på Nationalmuséet och tittade på Friedrichs utställningen och kände oss alla lite kulturella. Vi som var observanta la märket till att paret som stod framför oss vid tavlan som visade ett träd, en jätteliten herde, en pytteliten skock med minimala får och en gigantisk stad i bakgrunden, vi la märket till att pojkvännen/mannen/grabben lite kulturellt stod och smekte sin flickväns/hustrus/bruds rumpa och klämde försiktigt tills han såg att han hade en hel skolklass bakom sig och blev lite röd och generad i ansiktet.

Sen sprang jag och Inc bort till slottet, fick skjuts av hennes übercoola padre hem till dem och jag gjorde min plikt som dörrstopp medan de tillsammans med Blondie kånkade in en stor byrå i lägenheten. Jobbigt arbete, men man känner sig duktig efter att ha slitit hårt!

Sen åkte jag, Inc och Blondie hem till Clara och åt middag och inväntade folk som kom och hade en mycket mycket trevlig kväll! Imorse vaknade jag bredvid Isabelle (Jessica) och kände mig lite stressad då jag skulle åka hem, hämta närvaropapper och åkte in till jobbet och lämna dem till Sara. Men jag bestämde mig för att göra det senare när de slutade så vi åkte till Stockholms pasta och glasshus och avnjöt två underbara glasskopor med Citronsorbet och Danish Applepie. MUMS!

Nu ska jag chilla galet i väntan på ingenting! Det är äntligen höstlov och jag njuuuter!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0