För er intresserade och ointresserade

Igår åkte min kära katt in på akuten. Hon hade fått ett öppet sår på magen, det var som ett hål rakt in i hennes mage, vi har ingen aning om hur hon fått det eller var hon gjort illa sig. Men eftersom hon är utekatt kan det vara av både kvistar och andra katter.. hursomhelst. En mycket svag sussie tvingades in i kattburen och iväg åkte de till djurakuten igårkväll. Där blev hon nedsövd och blev sydd.. nu ligger hon hemma med en tratt runt huvudet som hon hatar, hon får inte gå ut på tio dagar och man ser att hon inte tycker om det alls. Jag tycker så synd om min söta lilla kissemisse. Hon brukar alltid vara den där galna som springer omkring i huset och får ryck och som alltid är jättekelig. Nu ligger hon typ matt på sängen och måste ha en dumstrut på huvudet. :( Huvudsaken är i alla fall att hon mår bra igen, och det är det viktiga!

Imorse var jag, Clara och Therese oerhört duktiga och simmade på Eriksdalsbadet innan skolan! Vi hade sovmorgon till klockan 12.05 och kunde välja mellan att sova extra länge eller vara smarta och utnyttja de extra fria timmarna. Så, klockan 09.00 möttes vi på Eriksdalsbadet och simmade och badade i äventyrsbadet! Det var riktigt nice faktiskt, så badade vi ångbastu efteråt med ansiktsmask och balsam i håret, som en liten minispa morgon!

Imorgon ska alla klä ut sig i skolan, undrar hur många som kommer göra det och vad folk kommer vara... Det är frågan?

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0