Mitt i allt virrvarr står jag

Det känns som om tiden går alltför fort! Allting bara susar förbi medan jag rör mig i snigeltakt och av misstag råkar jag hoppa med in i nästa vecka. Eller är det bara jag? Hela september flöh snabbt som attan förbi, och nu är det redan oktober och två månader kvar till jul. Gud vad alla kommer vara trötta på mina nedräkningar..

Hursomhelst, planer för veckan då? Jo du, det blir lagom spännande!

Imorgon ska jag och madre gå på någon folkopera, så jag hoppas på lite middag ute med henne innan kanske? Lite me and her time.. mysmiddag sådär liksom!

Och på Fredag så ska jag först ha franskaprov, det blir spännande att se hur det går med det! Och sen på kvällen ska jag, madre och min käre syster som inte vågar åka själv hem från Alby gå och se på Fame filmen på bio! Det är en ny verision av den gamla kultfilmen Fame, och jag väntar med spänning!!!

Lördag ska jag jobbajobba jooobba! Och så kanske jag skulle leka händig och hjälpa till att måla/tapetsera!

Så då återstår bara torsdag och söndag i princip, man I'm good at planning my week! Torsdag behöver jag nog plugga.. och Söndag kan jag ägna åt It's Always Sunny In Philadelphia och plugga historia eller svenska eller ngt.. det har vi nämligen prov i nästa vecka! Nu börjar proven och inlämningarna komma i kapp en..

Som sagt, tiden går alldeles för fort. Jag vill bara frysa tiden och stanna upp, gå omkring folk som liknar skyltdockor och studera deras stressade ansiktsuttryck och rörelser.. och andas en stund mitt i det tysta kaoset.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0