Världens sötaste damer

Världens sötaste damer bor på hemmet där jag jobbar. Vi gjorde manikyr på dem idag och alla var så söta där de satt och sa att "det här är ju nästan som en skönhetssalong" och trodde att de behövde betala fast vi flera gånger förklarade att det var gratis!

Efter jag hade jobbat åkte jag till IKEA där jag mötte upp familjen, vi åkte hem och nu ska jag snart åka iväg igen. Denna gång till Sassa på middag. Det blir mysigt! Sen ska jag träffa Emil efter middagen, vi lagade btw en kickass middag i torsdags! Chilipasta, kyckling marinerad i balsamico och sweet chili sås och limesås till. Det var sjukt gott!

Nu måste jag tyvärr lämna er, ska rusa ner till bussen!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0