Fredagskväll

Yes! Ikväll är det fredagsmys! Eller ja, Fredag i varje fall!

Jag har tvingat i mig kyckling, mina föräldrar gör världens godaste kyckling men jag har inte hunnit vänja mig vid det än och kommer nog inte göra det helt heller så jag tvingade i mig två minibitar.. åt dock massa sås och ris. Det var gott!

Så vad händer ikväll då? Hmm.. Åkis viskade lite i mitt öra via bloggen att det var ngt skoj i rönninge, men jag väntar finbesök av Emil så det är upp till honom vad som sker! Känner lite medlidande för honom eftersom han ska få träffa min galna familj..

Just nu känner jag mig vääldigt lättad. Vi ska nolla våra ettor imorgon (jag kommer åka direkt från jobbet iklädd aerobicskläder..) och jag har bränt en cd till den stationen jag ska ha hand om, aerobics. Det blir spännande! Jag fick en lite smärre panikattack när jag insåg att min stereo jag hade tänkt använda inte hade batterier och de batterier vi hade hemma inte räckte! "NEEEEEEEEEEEEJ" tänkte jag och skrek inombords. Men min madre kom med lösningen: "Vi köper batterier imorgonbitti innan jobbet Emelie, så tar du det lite lugnt ikväll nu."

Tack mamma. Du er bezt! Massa kärlek till dig! <3

Nu ska jag gå och dö lite. Jag upptäckte att min syster uppdaterar ungefär fjorton gånger varje dag nuförtiden. Hennes blogg har bara massa inlägg från 13.20 idag och fram till idol började. Bara idag. Inte okej. Bloggmissbrukare.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: agnes

Det är alltid skoj i rönninge! Såg nog nästan ditt hus ikväll för visst är det uttran som ligger på andra sidan mölle? Och great att du hittade och läser min blogg för jag läser din ;D

2009-09-12 @ 01:19:52
URL: http://iflew.blogg.se/
Postat av: Kongo

Hoppas inte ni drog på fest utan mig... Då blir det inte kul för Emil....

2009-09-12 @ 02:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0