Helt galet kaputt finito slut och trött

Jag kommer typ falla ner i en djup törnrosa sömn snart. Men nej, nu ska jag hålla mig vaken! KOM IGEN EMELIE! BÄTTRE KAN DU!!!

Okej, jag var ensam teamledare idag på jobbet. Sara var sjuk så jag fick ha hand om mitt och hennes team idag.. så när jag var påväg till jobbet var jag så nervös att jag funderade på att sätta mig på första bästa buss hem igen. Nej, så farligt var det kanske inte, den tanken susade bara förbi i en kort sekund i mitt huvud på tillfälligt besök men inte permanent. Hursomhelst, nervös som satan var jag men Annabanana skickade över en massa peptalk till mig via sms och till sist stannade bussen på min station och det var dags att jobba!

Det gick jättebra. Helt onödigt att vara nervös egentligen.. Teamen var jättegulliga och duktiga och gjorde precis som jag sa åt dem fast bättre! Vi gick på promenad och spelade spel, och jag fick en massa söta komplimanger av en dam som undrade om jag skulle gifta mig snart! (:

Efter jobbet mötte jag upp familjen på Vretastugan där jag avnjöt en delikaaaatiskt utsökt stekt gös och potatis och sås och sånt där. Och nu ligger jag utmattad i sängen. Och lyssnar på Thåström för att hedra min käre vän Anna eftersom hon var så snäll och peppade mig till tusen idag!

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0