Inlägg 608 i denna förtjusande blogg

Imorgon ska jag till skolan punkt.

Jag vill inte vara hemma en dag till. Jag står inte ut. Det är tristess på HÖG nivå. Jag har slutat komma på roliga saker att göra. Dock har jag lärt mig följande:

- Klockan 11.25 börjar Top Model 4
- Innan dess går världens sämsta serie som någonsin skapats på tv, Våra Bästa År. (The days of our lifes)
- Efter Top Model 4 kommer världens bästa serie som någonsin skapats på tv, How i met your mother 12.20
- The bör inte innehålla stark persikosmak + honung med vaniljsmak + citron. Det smakar ingenting längre.
- Nagellack går att få bort med papper och aceton, MEN det blir lackat papper. spännande..
- Man kan inte lämna grönsakssoppa på spisen under natten och tro att den går att äta dagen efter.
- Chrunchy, fruktsallad, ägg och osmakligt the till frukost gör så man håller sig mätt hela dagen.
- Man jobbar bäst utan Facebook.
- Facebook är roligt när folk är inne. Det suger när det bara är fem personer inloggade och alla bara glömt att logga ut.
- True blood är en serie som är värd att ses om och om igen
- Catch me if you can can be boring
- Katter behöver mat hela tiden. Men mina katter, eller den som syns och märks att hon lever, petar ut maten på golvet och vill inte äta den förens tre timmar senare då det förvandlats till torrfoder.
- Stäng alltid dörren. Det är jätteläskigt att vara ensam hemma och vara med om korsdrag när du äter soppa.
- Otrivin är bäst.

En mycket intressant lista, yes? Nej. Jag ska nog göra något åt min lampa som saknar glödlampor medan pappa är vaken. Godnatt Sverige.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0