JIPPIEEEE!

Idag efter skolan mötte jag upp fröken Edith Blåsjö och gick och inhandlade en dagens pralin (som jag åt ensam för hon skulle vänta in sin syster Agnes och då kunde hon äta den, en gullig liten tradition de har tillsammans) och sen flög vi ner mot Drottninggatan. Efter ett par meter stannades vi av ett gäng som satt utanför Waynes, bla Albin som joinade vår lilla tur på stockholms shoppinggata! Vi besökte Beyond Retro och plockade på oss en Agnes samt lite huvudlöss efter att ha provat en del hattar och mössor. Jag hittade en Alaskajacka som jag blev helt kär i...

Sen tappade vi bort varandra inne på H&M, konstaterade absolut ingenting om en väska Edith ville köpa och pratade om mat hela vägen hem. När jag kom hem var jag redo att dö av uttmatthet. Men jag har fått med mig en mycket vacker lång jeans skjorta och ett par svarta tights hem, och jag lagade en kickass god fiskgratäng. Och är ledig imorgon. Me like me like. Andra bra saker som gör den här kvällen lite bättre: Idol går på tv och TRUE BLOOD KOMMER!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0