nejnejnejnejnej

Jag hatar mitt liv. Jag vill bli frisk. Jag ska bli frisk. Otrivin, echinagard och litervis med the. Det är grejer det! Ska bli frisk till imorgon i varje fall! Tills dess, Hej Perspektiv På Historien och tv:n.

Igår fick jag världens gulligaste komplimang från en pojke vid namn Albin. Han sa: "Du är som ett litet moln av lycka i lokalerna. Du ger positiva vibbar!"

Skojar inte att jag blev ett litet moln av lycka av det där i alla fall! Det lyste upp min annars så snoriga dag!


Nu ska jag kila ner i köket och göra frukost! Ägg och juice och macka och sånt. Kanske slår på stort och gör äggröra, fruktsallad och the istället? Det lät lite godare!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0