Oj!

Jag lyssnade på Scarlett Johanssons (då) nya singel Falling down för ungefär ett år sen, och jag blev totalt avskräckt. "Kvinnan må vara vacker men sjunga kan hon inte!"
Det var i varje fall det jag tänkte ju då, för ungefär ett år sedan. Men, så har jag sett reklam för henne och Pete Yorn på tunnelbanan och tänkte: "Eftersom någon gått med på att göra en skiva med henne måste hon ju ha skärpt till sig?" Så, nu kollade jag upp henne på Spotify. Och dra mig baklänges, kvinnan har lärt sig sjunga!

Så, nu ska jag dela med mig av mina upplevelser från Scarlett Johansson,



Först ut kommer den riktigt dåliga låten där jag blev rädd.



Näst ut har vi den låten som gav mig gåshud, som fick mig att inse att hon är galet talangfull. Jag vill vara Scarlett Johansson helt enkelt. Snygg som satan, grym kvalitetsskådis och duktig på att sjunga..



Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Isabelle Belle svensson

Där ser man:O

2009-09-22 @ 12:10:25
URL: http://featuringisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0