Världens sötaste!

Min lillebror samlade nyss familjen för att läsa upp ett viktigt familjebrev. Mamma fick läsa högt ur brevet han med omsorg skrivit och vikt till ett fint kuvertliknande papper. När han fått ner mig från sängen, isabelle från duschen, pappa från köket och mamma från sovrummet läste mamma högt upp i vardagsrummet medan vi andra väntade med spänning. Det här är vad som stod:

"JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!"

Så galet söt! Han har precis tappat ena framtanden också så när han ler ser han verkligen ut som en typisk sjuåring! Jag älskar mig bror. Han är världens sötaste!

Min underbara megavackra (som Bella uttryckte det) röda kappa från La Redoute kom idag! Den är helt underbar. Vill aldrig ta av den. Så skön är den! Jag och madre tog på oss våra nya kappor och gick ut för att testa om de höll värmen. Efter fem tio minuter konstaterade vi att vi var lika varma som inomhus och gick in igen. Den är verkligen helt fantastiskt skön! ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA MER!

Nu ska jag satsa på att bli frisk till på Fredag då jag ska hjälpa Emil att flytta och planka in på Håkan Hellström! Då vill jag inte vara förkyld som jag är nu.. och jag vill inte heller ha lock för örat.. :(

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0