Det är lustigt sånt där

Det känns liksom lite tomt fastän det känns lite fullt samtidigt. Jag vet inte hur jag ska sätta ord på det på ett annat sätt, ni får liksom nöja er med den meningen för tillfället om mitt liv.

Min framtid dock, den är fin.

Imorgon ska jag åka tåg med Edith som egentligen börjar efter mig men som åker med mig tidigare och äter lunch i skolan, hon är söt.
Efter den 25e februari ska jag ta klättercertifikatet så att Bolin slutar tjata på mig. Det blir skönt, äntligen.
Efter den 25e februari ska jag även boka och köpa biljetter till HOFFMAESTROS KONSERT den 27e mars. DET KOMMER BLI MEGA AWESOME!

Och på fredag ska jag mysa med fejmare. Och på lördag ska jag jobba och sedan titta på melodifestivalen.
Och imorgon funderar jag på att köpa en mascara. Eller något i den stilen.

Det blir så mycket trevligare när man planerar så här. Man ska alltid ha saker att se fram emot. Som sker snart liksom. Annars är det Bollocks och inget annat.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

du är bäst :* men varför har du en nedräkning till jordens undergång? det är ju inte särskilt optimistiskt

2010-02-11 @ 00:10:37
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0