En sån där torsdag

Jag har gått och lagt mig klockan 21.00 varje kväll nu den här veckan. Rättelse: Jag har somnat 21.00 varje kväll denna vecka. Jag går och lägger mig 20.30 när jag börjat somna framför CSI Miami. Det är helt knasigt. Och det gör att jag är jättepigg en stund på morgonen men sen blir jag helt slut på eftermiddagen. Ta mattelektionen idag t.ex:

Klockan är cirkus 14.00 och jag sitter hänger över matteboken på det andra talet jag lyckats med under lektionen. Trots att jag bett om hjälp och fått det förklarat ungefär fyra gånger kan jag fortfarande inte lösa det. Till slut är jag så slut i kroppen att jag vill börja gråta som en liten bebis. Jag var så sjukt trött och kände mig rent ut sagt korkad när jag verkligen inte kunde lösa det. Jag vet inte vad som var fel på mig. Eller jo, jag var övertrött.

Men sen blev det bättre! Jag hämtade ut min Hoffmaestro biljett till konserten den 27e mars och solen sken. Jag satt i solsken på Karlbergs pendeltågsstation och väntade på tåget och läste roliga artiklar i City. Och när jag kom hem lagade jag jättegod mat. Det blev en ganska bra dag trots allt!

PLUS! Världens bästa kompis fyller år idag. Han blir arton barre! Det ska vi fira imorgon!

GRATTIS TILL VICTOR ANAKIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0