ooooho vilken härlig helg! la la la laa la la la lalalala

I fredags var jag, syster och madre och blev även vi, som så många andra, snabba cash frälsta. Den var helt fantastiskt. Jorge är min favorit. Det måste bli en uppföljare med ett sådant öppet slut. Ni som ännu inte blivit frälsta, gå och titta på Snabba Cash. Jag garanterar ren njutning.

I Lördags jobbade jag från ett till fyra, vi hade allsång på hemmet. Det var mysigt, om än kanske inte fullt ut den vackraste sången vi spred, men vi spred vår falsksång med ett leende och det uppskattades av damerna och herrarna i publiken! Sen åkte jag hem, rafsade ihop mina saker och bytte snabbt som attan om för att sedan bege mig till Rönninge och p3star-twinsen. Ni lyssnade väl på P3 Star igår mellan 15-16? Edith och Agnes var med och slog ihjäl tvillingmyter! Det var nice! Den lilla bit jag hörde av programmet iaf!
Hemma hos Edith och Agnes lagade vi vegetarisk lasagne och åt chokladfondue medan vi tittade på melodifestivalen. Salem Al Fakir och Pain of salvation var helt fantastiska. Jenny Silver var cool om än sjukt konstig, hon Pritchard var jättesämst och ja.. det var väl de kommentarer jag hade att säga om melodifestivalen.

Jag undrar även VARFÖR I HELA FRIDEN Ola alltid sjunger om någon som heter Natalie? Har han en historia med denna mystiska kvinna? Diggar han namnet totalt? Hette hans lågstadielärare Natalie? Vill han döpa sina barn till Natalie? Har han bestämt att Ola och Natalie rimmar bra tillsammans och sänder ut en kontaktannons till alla Natalies ute i världen på detta sätt? Mystiskt.

Imorse åt jag jättegoda scones med hasselnötter, choklad och hallon i. Vi såg klart på Taxi Driver eftersom småflickorna somnade under filmen igårkväll, och så lagade vi en fullständigt delikat omelett till lunch.

Det var min helg, nu ligger jag här hemma i sängen och funderar på att städa rummet samt baka cupcakes.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0