Så sjukt mega uppspelt och överlycklig just nu

"Varför?" Undrar ni säkert. Jo det ska jag berätta för er. Jag har just bokat en biljett till det maximala nöjet någonsing. Det bästa som någonsing hänt jordelivet since sliced bread. Jag har bokat en biljett till HOFFMAESTRO & CHRAA! Det bästa bandet som existerar just nu. Det band vars musik får mitt blod att rusa genom kroppen, min hjärna att sända ut adrenalinkickar samt får mina armar och ben att rycka rytmiskt likt ett epilepsi-anfall jag inte kan hantera. Om en månad och tre dagar kommer jag hoppa, skrika mig hes och vara i ett glädjerus som får mig att likna en person som tagit alldeles för mycket LSD eller tjack. Den galnaste av de galna kommer att blekna i jämförelse med mig. Jag kommer vara på topp, och inte ens jordens undergång kommer kunna ta mig ner därifrån.

Idag har jag tagit en snödag. Jag har tittat på "When a men loves a woman" och gråtit. Jag har läst "Alice in wonderland" och fått nostalgitrippar och gjort min egen varma choklad utan oboy men med en massa mörk blockchoklad, kakao, socker och mjölk. Jag har en av de härligaste dagarna på länge, och jag planerar att göra följande:

- Byta lakan till de mjukaste lakan jag kan hitta i linneskåpet
- ta en lååång varm dusch och peela hela kroppen
- ge min kropp en spaupplevelse och smörja in mig med massa bodylotion
- koka te och lyssna på bra gammal rock och sitta i min morgonrock och titta ut genom fönstret mot den iskalla vintervärlden
- spela the sims 2
- vara awesome.


Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0