Skorpor

Igår var jag så otroligt trött. Jag har börjat bli det på kvällarna nu den senaste tiden. Verkligen så pass trött att jag tror jag är på väg att bli sjuk. Jag funderade allvarligt på att inte gå till skolan idag, men sen kom jag på att det fanns väldigt viktiga saker jag behöver göra här idag. Som intervjua folk på stan på franska, och ha franska resurstid.. ska verkligen satsa på att förbättra mig i franska har jag bestämt. Det funkar inte att jag glömmer bort den där knepiga grammatiken hela tiden!

Så här sitter jag nu. Köpte lite skorpor på Liselottes bageri på väg till skolan, de var supergoda. Så nu har jag massvis av skorpor i mitt skåp, så det räcker för minst ett halvår.

Jag håller på att lyssna igenom all musik på min ipod. Har hunnit till Bob Dylan, började i måndags och har lyssnat sen dess. Känner att man kan ju inte glömma bort den fina musiken man har på sin ipod hursomhelst! Dessutom är det kul att lyssna igenom, jag hade ingen aning om att jag hade lagt över vissa låtar nämligen! Lika spännande varje morgon!

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0