Dagen före man blir vuxen

Man ska behålla barnasinnet, eller hur? Så idag har jag gjort följande:

Retat folk som typ.. Edith över att hon måste vänta till imorgon med att se mitt hår.
Spelat tvspel och blivit förbannad när jag inte klarat av ett monster med ett öga och skrikit av lycka när jag lyckats med andra saker i spelet.
Dansat och spelat luftgitarr till Calle Kristiansson och Jimi Hendrix.
Byggt en koja av fem olika filtar, tre stolar och en golvlampa i vardagsrummet.
Bråkat om vem som är mest mogen av mig och min syster.
Tittat på den här

Nu funderar jag på att titta på den en gång till, hänga lite och vara fett cool på facebook innan jag går och lägger mig och försöker sova.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0